C/O Brothers kanta-asiakasklubin asiakasehdot
Brothers kanta-asiakasehdot Suomessa (”Kanta-asiakasehdot”)
Brothers Clothing Oy (”Yhtiö”) vastaa Brothers Suomen kanta-asiakasohjelmasta (”Kanta-asiakasohjelma”) sekä sen tarjoamista Brothers kanta-asiakaseduista, kanta-asiakaspisteiden kertymisestä sekä bonuksien maksamisesta. Kanta-asiakasohjelmaan voit liittyä Brothers.fi -verkkokaupassa (”Verkkokauppa”) tai Suomen Brothers-myymälöissä. Brothers kanta-asiakkuus on maksuton. Liittymällä Kanta-asiakasohjelmaan myönnät vastaanottaneesi ja hyväksyneesi nämä Kanta-asiakasehdot. Kanta-asiakasohjelma on kortiton. Kanta-asiakkuus on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle, eikä siihen voi liittää rinnakkaisjäseniä. Kanta-asiakasohjelma on avoin kaikille 16 vuotta täyttäneille luonnollisille henkilöille, jotka asuvat Suomessa. Liittyessäsi Kanta-asiakasohjelmaan sinulle avataan kanta-asiakastili. Olet yksinomaan vastuussa kaikesta tunnuksillasi tapahtuvasta käytöstä ja pyydämme sinua olemaan paljastamatta tunnuksiasi kenellekään muulle.
Kanta-asiakasohjelmaan liittymisen jälkeen ostoksesi oikeuttavat kerryttämään kanta-asiakasetuna pisteitä tilillesi seuraavasti:
Kaikista rekisteröidyistä ostoksistasi Myymälöissä ja Verkkokaupassa (pl. lahjakortit ja bonusseteleillä tehdyt ostokset) kertyy pisteitä. Kun bonuksia on kertynyt enemmän kuin 150 euron edestä kahdessa vuodessa, sinulle maksetaan bonuksia. Ostokset, jotka on tehty ennen Kanta-asiakasohjemaan liittymistä, eivät oikeuta kerryttämään pisteitä tilillesi. Ostoksesi rekisteröidään henkilökohtaiselle Brothers-tilillesi. Ostoksia voi rekisteröidä fyysisissä myymälöissä myös jälkikäteen. Kertyneen bonuksen pohjalta myönnetyt bonussetelit toimivat maksuvälineinä ja ne voidaan lunastaa ainoastaan tuotteita vastaan kaikissa Myymälöissä ja Verkkokaupassa yhdellä kertaa. Kertyneillä pisteillä ei ole käteisarvoa ja niitä ei voi siirtää tai luovuttaa. Pyydettäessä sinun on voitava todistaa henkilöllisyytesi.
Pisteiden ja bonusten kertyminen ja lunastaminen:
• 1 euro = 10 pistettä
• Olet oikeutettu bonusten maksuun, kun olet kerryttänyt vähintään 1500 pistettä kahden vuoden aikana.
• Bonukset maksetaan 2 kertaa vuodessa, helmikuussa ja syyskuussa bonusseteleiden muodossa. Ilmoitamme asiakkaillemme, kun bonukset ovat saatavilla.
• 3 % bonus kertyy kaikista Brothers-myymälöissä tai brothers.fi -verkkokaupassa tehdyistä ylittäneistä ostoksista (pois lukien lahjakorttien ostot ja bonusseteleillä tehdyt ostokset). Kahden vuoden sisällä tehtyjen ostoksien kokonaissumma tulee olla vähintään 150 euroa.
Bonukset rekisteröidään puhelinnumerolle.
• Bonukset tulee käyttää yhdellä kertaa, eikä niitä vaihdeta käteiseen.
• Bonusperiodi perustuu kahden vuoden takaisiin ostoihin. Jotta sinulle maksetaan bonuksia, tulee sinun olla saanut vähintään 1500 pistettä kyseisenä ajanjaksona.
• Mikäli haluat nähdä ajantasaisen bonuskertymäsi, kirjaudu omille sivuillesi henkilökohtaisilla tunnuksillasi.
Vastaat itse rekisteröimiesi tietojen oikeellisuudesta. Henkilötietojen muutokset ja osoitteenmuutokset voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen info.finland@brothers.rnb.se
Yhtiö käsittelee henkilötietoja Suomen kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaan. Kanta-asiakkaana annat Yhtiölle oikeuden tallentaa hakemuksessa ilmoitetut tiedot ja kertyvät ostotiedot. Kanta-asiakasrekisterin tietoja käytetään asiakassuhteen hoidossa sekä markkinoinnissa. Kanta-asiakkaana annat Yhtiölle oikeuden käyttää tietoja suoramarkkinointitarkoituksissa, mikäli et ole tätä erikseen kieltänyt. Rekisteritietoja ei luovuteta Kanta-asiakasohjelman ulkopuoliseen käyttöön. Kanta-asiakasohjelman tietosuojaseloste on nähtävissä kaikissa Myymälöissä sekä Verkkokaupassa.
Kanta-asiakkuus on elinikäisesti voimassa Kanta-asiakasohjelmaan. Yhtiö pidättää oikeuden milloin tahansa ja korvauksetta muuttaa, keskeyttää tai lopettaa Kanta-asiakasohjelman ilman, että sen tulee selittää päätöstään. Yhtiö pidättää itsellään myös oikeuden milloin tahansa muuttaa kanta-asiakasetujen kertymistapaa ilman selitystä tai korvausta muutoksista. Yhtiöllä on oikeus muuttaa näitä ehtoja kokonaan tai osittain milloin tahansa. Yhtiöllä on oikeus päättää yksittäinen kanta-asiakkuus ilman erillisiä toimenpiteitä, mikäli kanta-asiakkuudelle ei ole kertynyt vuoden aikana yhtään ostoa. Yhtiö pidättää oikeuden Kanta-asiakasohjelman muuttamiseen. Lisäksi Yhtiöllä on oikeus sulkea kanta-asiakkuus väärinkäytösten yhteydessä. Kanta-asiakkaalla on oikeus irtisanoa kanta-asiakkuus ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen info.finland@brothers.rnb.se
Pyydämme ilmoittamaan Yhtiölle välittömästi mistä tahansa käyttäjätunnustesi tai tilisi luvattomasta käytöstä. Näiden ehtojen loukkauksen tai vilpillisen käytön johdosta kanta-asiakasedut ja/tai jäsenyys peruutetaan ilman erillistä korvausta.
Yhtiö ei ole vastuussa viivästyksestä tai suorituksen laiminlyönnistä mikäli myöhästyminen tai laiminlyönti johtuu mistä tahansa olosuhteista, joihin Yhtiö ei ole kohtuudella voinut vaikuttaa, mukaan lukien vahingosta, joka johtuu lainmääräyksestä, viranomaistoimenpiteestä, sotatapahtumasta, lakosta, saarrosta, boikotista, työsulusta tai muusta vastaavasta olosuhteesta. Lakkoa, saartoa, boikottia ja työsulkua koskeva varaus on voimassa myös silloin, kun Yhtiö ryhtyy itse kyseiseen toimenpiteeseen tai on kyseisen konfliktitoimenpiteen kohteena.
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja siitä aiheutuvat riitaisuudet ratkaistaan Yhtiön kotipaikkakunnan käräjäoikeudessa.
Brothers Clothing Oy
Y-tunnus: 2587462-8
info.finland@brothers.rnb.se